بزرگترين وبلاگ اس ام اس

به وبلاگ علي کريمي خوش آمديد نظرات وپيشنهادات شمادوستان باعث دل گرمي ماست ... خدايا عطا کن .. تحملي که بپذيرم چيزهايي که نمي توانم تغيير دهم وشهامتي که تغيير دهم چيزهايي که مي توانم وخردي که تشخيص دهم تفاوت بين اين دو را ... .اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
صفحه اول    |     آرشيو مطالب     |     پست الكترونيك
 

اس ام اس روز زن جدید سال ۹۳

اس ام اس تبریک روز زن جدید ۹۳

اس ام اس ویژه تبریک روز مادر و روز زن ۹۳

پیام های جدید برای تبریک روز زن ۹۳

mamy اس ام اس روز زن جدید سال ۹۳

بمناسبت تولد حضرت فاطمه (س)

اس ام اس و پیامک های جدید

روز مادر و روز زن را ملاحظه میفرمایید …

.

.

ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
هرگز نشد محبت یاران و دوستان
همپایه محبت و مهر و وفـــای تو
روزت مبارک
*

*

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۳ | پیامک روز زن ۹۳

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
خدایا هرکه هستم هرچه هستم
به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن

چه شبها که تا صبح نخوابیدی

برام تا صبح دعا کردی

همیشه در قلب منی

مادر روزت مبارک

.

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۳ | پیامک روز زن ۹۳

.

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

.

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۳ | پیامک روز زن ۹۳

.

به سلامتیه مادرم ! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده

.

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۳ | پیامک روز زن ۹۳

.

به دنیا آمد تا دختر کسی شود، ازدواج کرد تا همدم کسی شود،

بچه دار شد تا مادر کسی شود، برای همه کسی شد

اما خودش بیکس ماند

به سلامتی همه مادرا

ای لطیف ترین گل بوستان هستی،

ای باغبان هستی من،

گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.

گاه پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

.

اس ام اس روز مادر ۱۳۹۳

.

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم…

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره،

گوئیا مهتابی

مادر خوبم، روزت مبارک

.

اس ام اس روز زن ۱۳۹۳

.

کوچولو که بودم همیشه به مامانم غر میزدم که چرا منو سر وقتی که دوس دارم از خواب بیدار نمیکرده،بعد فهمیدم دلش نمی اومده…

روز مادر مبارک

.

اس ام اس روز مادر ۱۳۹۳

مادر است چشم و چراغ زندگی

مادر است سرچشمه آزادگی

.

اس ام اس روز زن ۱۳۹۳

.

چند ساله دارم آهنگهای مختلفو امتحان میکنم

ولی هنوز هیـچ آهنگی

مثل لالایی تو آرومم نمیکند مادر

.

اس ام اس روز مادر ۱۳۹۳

.

طلایی ترین روزها

ارزانی نگاه مهربانت

وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت

روزت مبارک

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،گویا مهتابی

.:مادر خوبم، روزت مبارک:.
*
*
دو موجود هستی گرامی تر است
یکی میهن و دیگرش مادر است
ستایش کنم زن که او مادر است
که مادر سزاوار زیب و زر است
تو ای مادر من نوای میهن من
کنم خواب در اغوشت ای سرور من
*
*

اس ام اس روز زن ۹۳

*
*
هر لحظه در برابر من اشک ریختی
از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی
بیچاره من، که به همه ی اشکهای تو
هرگز نداشت راه گناهم نهایتی
*
*
مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم
*
*

اس ام اس روز مادر ۹۳

*
*
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست
—-
عزیزترین عزیزانم! روزت مبارک
*
*
*
*;%”*
*%;;%”*
*;%*;%”*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
مادر جون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات
*
*
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا
*
*

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۳ | پیامک روز زن ۹۳

*
*
می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها ..
می دونی شباهشتون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا می ره
*
*
دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی .
روزت مبارک مادر عزیزم . تنها تکیه گاه منی دوستت دارم . . .
*
*

اس ام اس روز مادر ۹۳

*
*
مادر ای والاترین رویا ی عشق
مادر ای دلوا پس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتا ی من
اولین و آخرین معنای عشق
*
*
آسودگی از محن ندارد مادر آسایش جان و تن ندارد مادر دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر
*
*

اس ام اس روز مادر ۹۳

*
*
زنان را همین بس بود یک هنر / نشینند و زایند شیران نر
زن بلا باشد بهر کاشانه ای / بی بلا هرگز مبادا خانه ای !
روز زن مبارک
*
*
مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا
روزت مبارک
*
*

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۳ | پیامک روز زن ۹۳

*
*
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست
*
*
ای زن، ای الطاف دست حضرتِ پروردگار
ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا
خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهد صفا
روزت مبارک
*
*

اس ام اس تبریک روز مادر ۹۳ | پیامک روز زن ۹۳

*
*
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای
تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک
*
*
در ثانیه‌های بودنت می‌مانم
در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

*
*

شب میلاد زهرای بتول است

ز یُمن او دعا امشب قبول است

شب فیض و شب قرآن، شب نور شب

اعطای کوثر بر رسول است

میلاد حضرت فاطمه(س) مبارک باد

*
*
یا فاطمه ای منشاء خیر و برکات

مهر تـو بود قبولی صـوم و صلات

فرموده نبی خدا گناهش بـخشد

هر کس کـه برای تو فرستد صلوات

میلاد حضرت فاطمه(س) مبارک باد

*
*


دین خدا زهمت او جان گرفته است

زن با نگاه فاطمه عنوان گرفته است

زیباترین نمایش تابان روزگار

زهراست آنکه مانده در اذهان روزگار . . .

ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر بر شما مبارک

 

محبوب ترين مطالب

اس ام اس خداوند

اس ام اس امام زمان

اس ام اس شمالي

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس رشتي

اس ام اس تنهايي

اس ام اس فلسفي

جوك صوتي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ: 27 / 1 / 1393برچسب: اس ام اس روز زن جدید سال ۹۳ , اس ام اس روز زن , اس ام اس روز مادر , اس ام اس روز مادر جدید سال , اس ام اس روز مادر 93 , اس ام اس روز مادر جديد 93 , اس ام اس روز مادر جديد 93 , sms jadid roz zan 1393, sms jadid roze zan 93, sms rooze madar 93, sms rooze zan 93, اس ام اس 93, اس ام اس تبریک روز زن, اس ام اس تبریک روز زن 1393, اس ام اس تبریک روز زن 93, اس ام اس تبریک روز مادر ۹۳, اس ام اس تولد حضرت فاطمه 1393, اس ام اس جالب روز مادر 93, اس ام اس جدید تولد حضرت فاطمه 1393, اس ام اس جدید تولد حضرت فاطمه 93, اس ام اس جدید روز مادر 93, اس ام اس خفن روز مادر 93, اس ام اس خنده دار روز مادر 93, اس ام اس روز زن ۹۳, اس ام اس روز مادر 1393, اس ام اس روز مادر 93, اس ام اس روز مادر باحال 93, اس ام اس روز مادر جدید, اس ام اس روز مادر خنده دار 93, اس ام اس روز مادر سرکاری, اس ام اس روز مادر مبارک 1393, اس ام اس روز مادر مبارک 93, اس ام اس روز مادر ۱۳۹۳, اس ام اس و پیامک های جدید, تولد حضرت فاطمه 1393, تولد حضرت فاطمه 93, تولد حضرت فاطمه جدید 93, جمله تولد حضرت فاطمه 93, روز مادر مبارک 1393, روز مادر مبارک 93, پیامک تولد حضرت فاطمه 93, پیامک روز زن ۹۳, پیامک روز مادر مبارک 1393, پیامک روز مادر مبارک ,
ارسال توسط محمد علي كريمي

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
نويسندگان
پيوندهاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علی کریمی(اس ام اس) و آدرس mohamadalikarimi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با تشكر: محمد علي كريمي





امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 5941
بازدید کل : 731044
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس عشقولانه,  اس ام اس عارفانه ,  اس ام اس محرم ,  اس ام اس عید قربان ,  اس ام اس عیذ فطر ,  اس ام اس نامردی ,  اس ام اس خیانت ,  اس ام اس تولد,  اس ام اس شهادت ,   sms jadid،smsvajok,sms jok jadid,shakheh,jokvasms,jok sms jadid , sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری sms ماه smse sare kari اس , اس ام اس غضنفری ,اس ام اس های خنده دار, ماه 92 ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری ,اس ام اس های جدید, خنده دار خرداد,  اس ام اس سالگرد ازدواج,sms سالگرد ازدواج,اس ام اس واسه تبریک سالگرد, ازدواج.اس ام اس به مناسبت سالگرد ازدواج و تولد اس پر معنا, اس ام اس با معنا,اس ام اس هاي زيبا, جملات زيبا, جمله ي با معنا از بزرگان, اس ام اس , اس ام اس عارفانه ي ،اساماس عاشقانه ,  اس ام اس زيبا ,  اس ام اس قشنگ ,  اس.ام.اس عشق ,  اس ام اس دوست داشتن ,  اس ام اس جديد ,  اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس لاو ترکون ,  اس ام اس سال کرکر خنده 1 ,  اس ام اس دل شکسته ,  اس ام اس غم ، اس ام اس تنهايي ,  اس ام اس دوستي ,  اس ام اس خيلي جديد ,  اس ام اس روز , اس ام اس امروز ,  اس ام اس ,  پيامک عاشقانه , اس ام اس خنده دار., اس ام اس سرکاري., اس ام اس باحال., اس ام اس جديد., اس ام اس روز., اس ام اس، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاري,اس ام اس باحال, اس ام اس جديد,اس ام اس روز, اس ام اس ناب, زيبا ترين اس ام اس ها,sms jaded ,. sms sarekari ., sms toopsms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane ,ترکي اس ام اس ,  ترکي شعر اس ام اس لر،اس ام اس, 99 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98جدید,  اس ام اس پر معني ,  اس ام اس با معني ,  اس ام اس معني دار ,  جملات زيبا ,  جملات پر معني , مسيج ,  پيامک زيبا براي دوستان , اس ام اس +18,  اس ام اس يراي رفيقان


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ